Przetarg na Modernizacja oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Białousach
Janów: Modernizacja oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Białousach
Numer ogłoszenia: 155103 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Janów , ul. Parkowa 3, 16-130 Janów, woj. podlaskie, tel. 085 7216288, faks 085 7216095.
- Adres strony internetowej zamawiającego: janow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Białousach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Organizacja placu zabaw zakup i montaż wyposażenia placu zabaw (zabawki wielofunkcyjne: 4 wieże z dachem dwuspadowym, 3 podesty łączące z poręczami, 1 podest łączący z poręczami niski, 1 trap wejściowy niski, 4 trapy pośrednie skośne, 1 drabina wejściowa, 2 tunele, 2 zjeżdżalnie duże, 1 zjeżdżalnia mniejsza, 1 kratownica, 1 drabina pozioma, 2 gry kółko i krzyżyk, 1 belka balansująca, 1 rura strażacka, i 2 flagi reklamowe + huśtawka podwójna wolno stojąca - z siedzeniami posiadającymi zabezpieczenia przed upadkiem. Dodatkowo plac zabaw musi zawierać koncepcję dostosowaną do posiadanej lokalizacji ( załącznik Nr 8) oraz obowiązujących norm i przepisów prawa. Nie wyklucza się korekty założeń koncepcyjnych. Dostarczenie wszelkich certyfikatów i atestów i innych dokumentów niezbędnych do dopuszczenia placu zabaw do użytkowania. Urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom i przepisom prawa oraz posiadać znak bezpieczeństwa B. 1.2. Dostosowanie pomieszczeń w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Białousach. 1.2.1. Zakup i montaż wyposażenia łazienek dla dzieci, 1.3. Wyposażenie: 1.3.1. Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, 1.3.2. Zakup doposażenia kuchni (stołówki) 1.3.3. Zakup mebli i wyposażenia, 1.3.4. Zakup wyposażenia wypoczynkowego, 1.3.5. Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i pomieszczenia gospodarczego 1.3.6. Zakup kompletu zabawek, 1.3.7. Zakup kompletu pomocy dydaktycznych, 1.3.8. Zakup kompletu artykułów plastycznych, 1.3.9. Zakup wyposażenie zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, 1.3.10. Zakup sprzętu ICT i audiowizualnego Lokalizacja: województwo podlaskie, powiat sokólski, gmina Janów, wieś Białousy. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia , w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi , jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Dodatkowo plac zabaw musi zawierać koncepcję dostosowaną do lokalizacji ( załącznik Nr 8 do SIWZ) oraz obowiązujących norm i przepisów prawa. Nie wyklucza się korekty założeń koncepcyjnych. Dostarczenie wszelkich certyfikatów i atestów i innych dokumentów niezbędnych do dopuszczenia placu zabaw do użytkowania. Urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom i przepisom prawa . Do oferty należy dołączyć zdjęcia lub fotografię placu zabaw w kolorze oferowanego produktu wraz z koncepcją rozmieszczenia do posiadanej lokalizacji . W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. W ofercie należy podać markę i typ oferowanych produktów z grupy RTV i AGD, sprzętu komputerowego i innych elektronicznych. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty. Uwaga: Zamawiający przedmiot zamówienia określił w opisie w załączniku Nr 6 do specyfikacji. Podane gotowe produkty z podaniem ich nazw , producenta lub symboli stanowią wyłącznie przykład i mają na celu jedynie określenie parametrów i cech przedmiotowych produktów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie paramentów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych oraz gwarantują taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w załączniku nr 6 do specyfikacji. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy, który obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w SIWZ, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.12.91-4, 45.22.38.00-4, 37.53.52.00-9, 39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2, 48.19.00.00-6, 30.21.32.00-6, 32.32.20.00-6, 32.30.00.00-6, 35.11.13.00-8, 39.71.34.30-6, 37.50.00.00-3, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży do oferty Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, ustawy Prawo zamówień publicznych
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu gotowych elementów placu zabaw, dostawie pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pomieszczeń przedszkoli na kwotę łączną nie mniejszą niż 80 000 zł brutto oraz przedstawi dowody potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane w sposób należyty
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży do oferty Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, ustawy Prawo zamówień publicznych
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży do oferty Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.ug.janow.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Janów ul. Parkowa 3 16-130 Janów pokój nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Janów ul. Parkowa 3 16-130 Janów pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 3. Zamawiający uzyskał dofinansowanie zadania z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka strony