Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Janów w 2020 r. - zapytanie ofertowe
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie następującej usługi:
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Janów w 2020 roku”
I. Zamawiający:
Gmina Janów
ul. Parkowa 3,
16-130 Janów
II. Określenie przedmiotu zamówienia :
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: odbiorze zdemontowanych wcześniej wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Janów wraz z ich zabezpieczeniem, transportem i unieszkodliwieniem.
2. Zakres zadania obejmuje:
a) zabezpieczenie wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem na składowisku odpadów niebezpiecznych wyrobów zawierających azbest złożonych luzem na nieruchomościach położonych na terenie Gminy Janów. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest do odbioru, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie z wnioskami właścicieli budynków została określona na około 5 300,0 m2 tj. ok. 79,50 Mg (ton)
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia sporządzony na podstawie wniosków właścicieli nieruchomości wraz z adresami, ilościami przeznaczonymi do demontażu (odbioru), transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest stanowi załącznik nr 1 do zapytania
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej. Ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierające azbest określone zostały w sposób szacunkowy tj. przyjęto iż 1 m2 płyty falistej waży ok. 15,0 kg. Podstawą faktycznego rozliczenia będzie protokół odbioru podpisany przez właściciela nieruchomości oraz Wykonawcę zlecenia oraz karta przekazania odpadów na składowisko odpadów.
5. Wybrany Wykonawca musi zapewnić deponowanie odpadów na legalnym składowisku uprawnionym do przyjęcia odpadów zawierających azbest
III. Termin wykonania zamówienia
1. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 15.09.2020 r.
IV. Dokumentacja odbiorowa realizacji zadania:
W czasie odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację odbiorową:
1. Pozytywne, bezusterkowe protokoły odbiór robót podpisane przez Właścicieli nieruchomości oraz przedstawiciela Wykonawcy – po zakończeniu prac na danej posesji/budynku potwierdzające ilość zdemontowanego pokrycia dachowego lub ilości wywiezionych z nieruchomości wyrobów zawierających azbest ( w m2 w miarę możliwości w tonach )
2. Kartę przekazania odpadów na składowisko określającą ilość przekazanych odpadów
3. Oświadczenia wykonawcy o prawidłowości wykonania robót w przypadku demontażu i oczyszczenia terenu z wyrobów Zawierających azbest w przypadku ich odbioru
V. Dokumenty jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowy - załącznik nr 2 do zapytania
2. Aktualne zezwolenie na transport i zbieranie odpadów niebezpiecznych wydane przez właściwy organ,
3. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności – załącznik nr 3 do zapytania
4. Podpisaną przez Wykonawcę klauzulę dotyczącą ochrony danych osobowych RODO załączoną do zapytania ofertowego
VI. Miejsce i termin złożenia ofert:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 10.07.2020 r. w sekretariacie Zamawiającego lub przesłać na adres Urząd Gminy Janów, ul. Parkowa 3, 16-130 Janów lub przesłać mailem na adres gmina@janow.com.pl (zeskanowane dokumenty potwierdzone za zgodność z oryginałem)
2. Informacje dotyczące rozstrzygnięcia postępowania i podpisania umowy.
Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomi o tym
wszystkich Wykonawców, którzy złożą oferty w przedmiotowym postępowaniu
3. Osoba do kontaktu z Wykonawcami – Maciej Sieńko tel. (85) 72 16 288 wewn.181
Metryka strony