Zarządzenie Nr 34/09
ZARZĄDZENIE NR 34/09 WÓJTA GMINY JANÓW
z dnia 15 grudnia 2009 roku
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Janów
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z póżn. zm.) Wójt Gminy Janów zarządza co następuje:
§ 1. W załączniku do Zarządzenia Nr 6/05 Wójta Gminy Janów z dnia 1 czerwca 2005 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Gminy Janów wprowadza się następujące zmiany :
- w § 9 punkty otrzymują następujące brzmienie :
“ 11. Stanowisko pracy ds. budownictwa – B “
“ 15. Stanowisko pracy ds. drogownictwa , projektów infrastrukturalnych i promocji gminy – D “
“ 17. Stanowisko pracy ds. obsługi informatycznej – In “
- w § 9 dodaje się punkt 18 w następującym brzmieniu:
“ 18. Stanowiska pomocnicze i obsługi
- sprzątaczka – 1 etat
- robotnik gospodarczy – 1 etat
- kierowca autobusu – 3 etaty
- stanowisko ds. obsługi oczyszczalni ścieków – 1 i ½ etatu
- kierowca busa – 1 etat
3) w § 14 skreśla się punkty 5 i 6
4) w § 18 dodaje się pkt 7 w następującym brzmieniu:
“ 7. sprawy podatku od towarów i usług – VAT.
§ 20 otrzymuje brzmienie:
“ § 20
Do podstawowego zakresu stanowiska ds. budownictwa należy:
1. prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem studium uwarunkowań i
kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz uchwalaniem projektów
planów zagospodarowania przestrzennego.
2. wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działki w planie zagospodarowania
przestrzennego.
3. wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
4. nadzór nad działalnością spółek wodnych.
5. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją , odbiorem
oraz sprawowaniem nadzoru na inwestycjami gminnymi.
6. nadzór nad cmentarzami, zabytkami, dobrami kultury nie wpisanymi do
rejestru zabytków. “
w § 21 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
“ 2. prowadzenie spraw wynikających z zadań gminy w zakresie ochrony
środowiska, utrzymania czystości i porządku, odprowadzania ścieków i
eksploatacji wysypiska odpadów komunalnych. “
7) § 24 otrzymuje brzmienie:
“ § 24
Do podstawowego zakresu działania stanowiska ds. drogownictwa , projektów infrastrukturalnych i promocji należy:
1. prowadzenie spraw związanych z modernizacją, remontami i
utrzymaniem dróg gminnych.
2. prowadzenie spraw związanych z remontami i konserwacją oświetlenia
ulicznego.
3. analiza dokumentów programowych i kryteriów w ramach poszczególnych
programów krajowych i unijnych pod kątem możliwości aplikowania przez
gminę.
4. przygotowanie aplikacji projektowych wraz z wymaganymi dokumentami.
5. prowadzenie rozliczeń, monitoringu oraz sporządzanie sprawozdań z
realizacji projektów.
5. promocja gminy na rynku.
6. wydawanie gazety gminnej, folderów, ulotek promujących gminę.
7. współpraca ze stowarzyszeniami, związkami gmin, instytucjami, mediami. “
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
Zbigniew Dziedzicki
Metryka strony